Papiiii Merhaba canlar nasılsınlz?Kızlar boyle ruj givi surumu kolay,tonu güzel olan ha gj markalar biliyorsunuz kalici olan.Golden rose sevmiyorum aetik ya hemen dagilip yok oluyor renkleride cok acik.Onere bileceginiz varmi?
UmutsuzPolyanna Papiiii dudak kalemi değil de dudak pudrası deniliyor sanırım flormarın ürünü kalem gibi sürülüyor ama ucu kalın ben çok memnun kaldım normalde pek ruj dayanmazdı bana silinirdi hemen ama bu çok güzel tutuyır
minik_koala_ve_annesi Papiiii sephoranin dudak kalemleri de cok guzel ben likit rujlarindan kullaniyorum onlarda iyi