Umay2207 melegimhosgeldin1 o bacak arasında ki kordon olduğunu söyledi doktor 😍siz neye göre bakmıyorsunuz acaba
Umay2207 melegimhosgeldin1 kıza benziyor dedi 12haftalıkken henüz gitmedim bende erkek istiyorum bir kızım var rabbim onu da nasip etsin inşallah 🤲
Canisi50 melegimhosgeldin1 aklıma takıldı şimdi aceba geç döllenme mi olduki doktora gittimde bı sorayım bende haftaya göre normal sanırdım olabilir cnm benim de içime nedense erkek doğuyor
Canisi50 melegimhosgeldin1 Teşekkürler hayırlisi neyse o olsun inşallah sağlıkli sıhhatli olur bebisimiz
Aysegul-duzgun melegimhosgeldin1 Ay ins hayırlısı başta sağlıklı olması ama iki kızım var gönül olmayanı istiyor 6aylik olduk hala öğrenemedim burda tahmin yapan herkese atıyorum kız erkek yorumlar merak ediyor insan keseye goremi dedin yoksa pipimi gördün