Humus Efecanan bende de dogum korkusu war 37. Haftamdayim. Yazilanlari okuyunca hem korkuyorum hem rahatliyorum. Hem bilgileniyorum die okumak istiyorum hemde okumak istemiyorum. Karmakarisik duygular 😁🤭🤦🏻♀️
Jamila Siz yine iysiniz ben hamile olduğumu öğrendiğim günden nasıl doğurucam diye düşünüyorum hiç böyle olacağımı düşünmemişdim amma bir şey düşünüyorum rabbim kimseye çekemeyeceyi acı vermez
Suzitosuzi Efecanan Efecanan bende de var korku 😌 internetten nefes egzersizleri izledim sancıyla nasıl başa çıkılır diye yardımcı olan Videolar var tavsiye ederim Doğum videosu çok izlememek lazım 😁
Papatyali Bende korkuyorum ama çevremdekileri düşünüyorum. O bu şu yapmış ben de yaparım diyorum 😂 kendimi böyle telkin ediyorum 🤷🏼♀️