Gxxxe Kızlar benim SAT 26 kasım SATA göre 5+3 üm kalp atışı için Dr 19 ocakda çağırdı. Ama ben çok merak ediyorum sizler ne durumdasınız
acemianne93 Benim de SAT 26 Kasım.Salı günü Dr gittim 2 hafta sonra gel kese büyüyecek mi takip edelim dedi. Normal mi acaba Beta HCG yüksek anlamadım 😔