Kızlar merhaba .Hərkesin gebeliyi sağ salim devam etsin inşallah,bende 8.6 günlük bugün USM düştüm kalp atışı 178 yerlesmesi sağda .arkadaşım kalp atisına göre büyük ihtimal kızdır dedi gerci benmde içimdən kız geciyo.siz ne düşünüyorsunuz sizcə ola bilirmi.merak etdim bide resim yukleme nasil ol uyo bilen varsa resimde paylaşardim.