Merhaba kızlar normal ağrısız akıntı kokusuz renksizse korkma dedi bugün doktorum ama ben hem ağrım var hem aşırı akıntı gelio su gibi diyince korkmuş çağırdı bugün muaneye meğer bu şekilde olan bazı hastaların erkenden açılması da olabiliyor önlem amaçlı çağırmış 1 haftadır geçmeyen ağrım vardı çünkü.. tek başına ara ara akıntıdan hemen panik yapmayın yani benmki farklı ağrı ve uzun süreli su gbi aknti diyince cddi sanmış şükür sadece kendmi biraz yormusum öyle yani.. herkese sağlıklı gebelikler dilerim 🤲🥰