Ceylosh Canlarım selamlar ,afedersiniz diyerek birşey sormak istiyorum .Biraz önce lavaboya gidecektim ama öyle kaçıracak kadar bir lavabo ihtiyacım yoktu ben lavayoya doğru yürüyene kadar bacak aramdan aşağı baktım su süzüldü .Sizce suyum mu geldi
nergis_a Ceylosh su az geldiyse olabilir benimde 6 ayda ve 7. Ayda uyurken altimi islatmisim gibi oldu sikinti olmadi cok sukur bol bol su ic
Ceylosh UmutsuzPolyanna 38 hafta canım daha önce suyumun sınırda fazla olduğu ve hafifi açılmam olduğu söylendi
Ceylosh elmaserkc21_ doğrudur belkide öyledir canım ,ama daha geçen haftada tahlil verdim enfeksiyon yok demişti 🙏
Tugcezeynep11 Bazı gebelerde sızıntı şeklinde az az oluyomus öyle olunca doktorlar tuvalete oturun az az akiyosa tutamiyosan su geliyor demektir diyormuş isterseniz deneyin 🤷🏻♀️ herkeste bı anda aşırı şekilde akmiyomus