Merhaba anneler
36+5 haftadayım tansiyonum yüksek çıktı 13.9
Geçen haftada yüksek çıkmıştı ama bi yarım saat dinlendikten sonra mormale dönmüştü bu hafta dönmedi doktorum yatış önerdi 2 gün kontrol altında tutalım dedi ama ben kalmak istemedim 2 gün haftanede onun yerine o halde 37.haftam dolduğunda doğuma alalım dediler yani çarşamba sezeryan olacağım ama bu 2 gün birşey olur mu evde dinleneceğim hazırlıklarımı tamamlamak istiyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı?