Gecen ay yoklardırdım şekerim açlık 106 tokluk 204 cıkmısdı.insülin kullanmadım.1aylık Diyetsene gitdim unla yapılan,şerbetli olanlardan,tursulardan,çikolatalardan,tuzdan,
ekmek ,böreklerden,prinçden uzak durdum.Dün yeniden yoklardırdım cok sukur ikiside çıkmadı.İnşallah sizdede Diyetsen yazdıkların yapın cıkmaz.