Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle 6 haftalığım geçtiğimiz pazartesiden beri kahverengi lekem var geçen hafta kese ve yolk sac görüldü ancak kalp atışı henüz olmadığı için progestan verilmedi henüz, gittiğim birkaç doktorda aynı şekilde yaklaştı. Arada kasıklarda batma oluyor ama ciddi bir ağrım yok en son cuma günü pembe gibi gelince akıntı acile gittik onda da kese çevresinde problem görülmedi. Artık bir kaç gündür kendim akşamlar 100 mg progestan alıyorum birkac gün sonra da kontrolüm var. Burada baya eski yorumları da okudum yaşayan çok arkadaş olmuş. Gerçekten yıpratıcı bir süreç oluyor bu belirsizlik hali. Sizlerin de olduysa nasıl sonuçlandı neler yaşadınız?