Bende 12 haftalık ıken olmustum doktorum kabak çekırdegı yememı tavsıye ettı arkadaşlarım ıse mesela kıl kurdu genelde akşamları rahatsızlık verıyor ya aksam vakıtlerınde tuvaletını yap o sekılde dışarı atılır demıslerdı bende denedim hepsını sonra kurtuldum şükür tuvaletin temızlıgıne dıkkat edın ıc çamaşırını günde 2 kere degıstırın mutlaka doktoruma sordum kıl kurdu bebeğe zararı olmaz demıstı