-ArheZ- benim de ilk gebeliğim ve 17+6’da hissettim ilk. Kilolu olduğum için daha geç hissederim diye düşünmüştüm ama bu hareketliliği bağırsak ya da mide hareketlerinden ayırt edebildim. Özellikle kasıklarımda dönme, dalgalanma, çırpınma, seyirme tarzında hareketlerini hissetmeye başladım. Başlarda genelde dinlenme halinde hissediyorum ama büyüdükçe şiddetleniyor zaten. Bence yakın zamanda siz de hissedersiniz. Sessiz bir ortamda yalnızken uzanın ve odaklanın şanslıysanız bebeğiniz uyanıksa hissedersiniz 🫠