Ruvvruvveeydaaa Kızlar nst kaçıncı haftada giriyoruz devlette ? 30 haftalık olduk bugün merak ettim 🥲
Batuga Benim gittiğim devlet hastanesinde 28. Haftada bakıyolardı bende şuan 24+5im çarşamba kontrolüm var belki doktorum o zaman gel diyebilir ama doktordan doktora değişiyor sanırım