Benim ilk dogumum belden uyusmali bende cok korkuyorum hatta nornal dogum istiyorum ama malesef olmuyormus, bende cocuk ciktindan sonra beni bayiltilar, asla aci hissetmiyorsunuz bu arada aci hissi yok ama yapilan ismleri acisi hissediyorsunuz ve ben dayanamadim cocuk ciktindan sonra beni uyutular bundada cocukdan sonra hemen uyutnalarini isteyeceğim