Anneler anne adayları çok moralim bozuk 6+2 bugün ilk kontrolümüzü gerçekleştirdik . Kalp atışı her şeyi çok güzeldi . Fakat bebisimiz biraz yukarıda sağ tarafta eğer asagi inmezse bana zarar verirmiş o sebeple de gebeliği sonlandırmak gerekirmiş 3 hafta bekleyeceğiz. Böyle birsey yaşayan var mı? Doktorumuz asagi inebilir dedi hafta ilerledikçe. Bana dua eder misiniz tup bebek yaptık ve ilk gebeliğim çok korkuyorum 😓😓