pnryrtsvn 9 haftalık hamileyim Down sendromu hastası kardeşim var tarama testi yaptırsam da yaptırmasamda zaten riskli olduğunu söylüyor doktorum kan testi yapmayı tavsiye etti(ücretli ve maliyetli) yaptıran var mı? Canım anneler ne düşünüyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var
Yesimmm000 pnryrtsvn bende yaptırmıştım fetAl dna cunku o 2 li 3 lu testler guvenli olmuyo ailemde vs yok ama ilk gebeligim oldugu icin kafamiz rahat etsin istedik.bence doktorunuz önerdiyse sizde kesin yaptırın sonuç %99.9 oluyor demisti doktorum. Sadece down da degil baska anomalilerede bakiliyor testle. 4.500 tl ye yaptirmistim ben para bi sekilde bulunuyo
Gezginbiranne pnryrtsvn ben yaptırmadım ikili test yaptırdım sadece 3 lü test istemedim sonuçta down sendromlu dahi olsa evlat benim evladım her şekilde doguracagim dedim öğrenip stresli bir gebelik geçirmek istemedim. Rabbim sağlıkla kavuştursun herkesin evladını.
motherisbackk Ben ikili tarama testini yaptırdım üçlüyü dörtlüyü de yaptırıcam ama tabi sonuçlar kesin tanı olmadığı için fetal dna öneriyolar ama ücreti tabi çok fazla
pnryrtsvn motherisbackk sanırım doktorun bahsettiği bu kesin sonuç alırsınız diyor ekstra 3 test veya başka bir test yaptırmanıza gerek kalmaz diyor
pnryrtsvn nergis_a tarama testleri ücretsiz yapılıyor bahsettiğim test adını bilmiyorum ama anne kanı alınıyor kandan bebeğin analizi yapılıyor dedi doktor
nergis_a enguzlhayalm_13 ikili testi zonguldak kadin dogum perinatoloji yapti digerleri yapiyomu bilmiyorum ama onu soyleyeyim ben riskli oldugumdan perinatolojiye gidiyorum universite hastaneside 3 lu testi burdada yapabiliriz dedi
pnryrtsvn Yesimmm000 bende yaptıracağım sanırım testler bana da güvenli gelmiyor ve zaten hangi doktora söylesem risk yüksek diyor
Hulyasezer Combine risk 1/10000 İkili test 1/10000 Triysomy 13/18 +Nt 1/10000 Burun kemiği mevcut Crl=66,6mm fb-hcg 29,8ng ml. 0,80 düzeltilmiş mom Papp,a 4,42 MLU ml 1,41 düzeltilmiş mom Galiba doğru yazdım nasıl sızce foto atamadım olmadı yapamadım