1erkekkannesiiii Berenrabia çok haklısınız. İlk gebeliğimde progestan fitil kullandım ekstra iğneler vuruldum karnımdan ama bebeğim düştü. İkinci gebeliğimde ise sadece bi tane ağızdan kullandım geçti bitti çok şükür sağlam bebekse bisey olmuyor sağlam degılse ne yapsak boş maalesef
Asliormanci Meloss22 bebeğim karışmak istemem ama boşuna o hapı içip sarhoş gibi dolaşma başka doktora git bana 1 haftalık depot iğne vurdu oda progeston hormonu ve anında kesti kanamayı hiç yan etkisi yok yada fitil kullan
Meloss22 Asliormanci benim kanamam hastanede kesildii hemen zaten bu ilacida onlem amacli verdi galiba cubku hastanede 1 gece kaldim dusugu onlemek icin 4 kez igne yapildi
Tugefe Meloss22 iki türlü kullanılıyor. Hem ağızdan hem de fitil olarak. Doktorlar uyku yapar ayakta duramazsın diyor. İçmeyip, gece yatmadan fitil olarak kullanımı öneriyor çoğu doktor. Doktorunuza danışınız.
AyEmGul Binnur-cam benim de öyle ama inşallah zaman çabuk geçer de sağ salim kavuşuruz yavrularımıza. ☺️❤️
AyEmGul Binnur-cam çok çok amin. Siz de mi doğuma kadar kullanacaksınız? Ben doğuma kadar kullanacağım.
Binnur-cam AyEmGul yani hayırlısıyla o zamana kadar gelebilirsek insallah allahın izniyle 36. Haftaya kadar kullan dedi bide sabah aksam kullanıyorum .. Malûm bide ilac pahalı sağolsunlar güzel zamladilar butun ilaclari .
AyEmGul Binnur-cam inşallah geliriz sağ salim 36.haftamıza. Evet ya! :( 😞 Ben de sizin gibi sabah akşak kullanıyorum. Bir de ikişer şekilde kullanıyorum. Doktoruma çok yazdırıyorum ki uğraşmayım sonra diye. Tek başına fiyatı 130 ₺ :// sigortayla en azından bu paraya 2 tane alabiliyorsun.
Binnur-cam AyEmGul ben birer tane olucak sekilde kullanıyorumda doktor yazsa bile sigorta karsilamiyoki benim ilacimi ozel diye geçiyor kac kere sordum eczaneye yazsa bile karsilamiyo devlet ozel alıcaksınız diyo
ballibocek Meloss22 doktorunuza vaginal almayı sorsanıza ben hiç oral kullanmadım ki uzun zaman kullandım ama hep vaginal kullandım. Bir sıkıntı da yaşamadım
Binnur-cam AyEmGul yaa çok teşekkür ederimm eczaneyle konuştum simdi saglik ocaginda yazdırabilirsin dedi bundan sonra yazdırıp kullanırım cok sagol valla iyiki söylemisimde uyarmişsin beni 🙏😍
Seyma65 Meloss22 bana doktor ağızdan alırsam baş dönmesi yapaacğını söylediği için vajinal fitil olarak kullanmamı söyledi hiçbir yan etkisi yaşamadım ben öyle kullandığım için
Seyma65 AyEmGul evet o ilacın dışa vurumu oluyor benimde çok çamaşrıım batardı günde kaç kere değiştirirdim artık ama 12.haftaya kadar kullandık biz
AyEmGul Binnur-cam ne demek? Çok sevindim. 🤭🤭🤭🌸😍Çok iyi olmuş. Kendi doktorunuz da yazabilir aklınızda bulunsun.
Seyma65 AyEmGul Allah yardımcımız olsun hepimizin ne yapalım her şey bebeklerimiz için size de çok geçmiş olsun 💐
Binnur-cam AyEmGul kendi doktoruma kontrole daha var ozamana kadar biter saglik ocagi daha iyi olur simdi oyuzden 😊