Meryyil Meloss22 Bende kullanıyorum ,aşırı baş dönmesi yapar sabah akşam fitil olarak kullan dedi ,ben fitil olarak kullandım o yüzden
Meloss22 Meryyil Bana hic demedi boyle yaparsa alttan al diye bana sadece sabah aksam tok karnina iciceksin dedi 🥺
ycl4644 Meloss22 bende aynı şekilde yorum atmıştım bana da fitil olarak kullanın daha etkili denildi her söylenilene bakmayın lütfen. Doktorunuz size nasıl kullanın dediyse o şekilde alın çünkü bende kullanıyorum. Yada danışın nasıl almak isterseniz sorun herkesin hamileliği bir değil
Meryyil Meloss22 Çok baş dönmesi,halsizlik yaparsa sizde fitil olarak kullanın bence hem daha çabuk etki ediyor.
Zeyada07 Bende kullandım 12. Haftaya kadar normal belirtileri baş dönmesi, halsizlik ve uyku hali yapıyor. O yüzden doktorum gece uyumadan önce içmemi önermişti korkmanıza gerek yok
eknsnsr98 Meloss22 bende kullanıyorum canım ağırdır yan etkisi ondan insanın başı dönüyor uyuma isteği geliyor halsizlik insan hemen bi yerde uzanıp uyumak istiyor suan bunları yazarken bile öyleyim 😴
ilayda_zakour-123 @Meloss22 bende hamileliğimin ilk 3 ayında kullandım. İş yerinde aldım ayakta duramadım. Daha sonra doktorla görüştüm fitil olarak al dedi onu da ben beceremedim 😁 O yüzden ben uyumadan önce içiyordum sende öyle yapabilirsin.
00anneyim00 Meloss22 canım normal bende kullandım yatmadan önce iç ben öyle yaptım doktorum öyle söyledi
Zmraemr Meloss22 aynı şekilde olan zaten fitil olarak da kullanabilirsiniz.Fitil deyince de size bu veriliyor.Yan etkisi uyku olmuştu ben de sadece fitil olarak alınca
ycl4644 Meloss22 kahverengimsi leke görünce acile gittim ve progestan verildi kimisi fitil kimisi kapsül olarak alıyor içiniz rahat olsun çünkü baş dönmesi ve halsizlik yapıyor kullandıgınız zaman mümkün olduğunca dinlenin çok geçmiş olsun 😊
Ceylan2301 Meloss22 canım benimde kanamam olduğu için 2 buçuk ay kullandım şuan bıraktım proqestan sersemlik ve uyku yapyo gece uyumadan önce kullansan daha iyi farketmzsin bile 🙂
_almirasmom Nilgunaksudizdar yanlıs yonlendırme yapmayın lutfen . Progestan agızdan da alttanda gece uyurken alınır ama alttan alırsanız akar gıder agızdan alırsanız uyumaya 5-10 dk kala ıcın oyle uyuyun dıyolar doktorlar
Nilgunaksudizdar _almirasmom Pardon hangi yanlış yönlendirme ??? Kanamam olduğu için yazmış iyi okuyun. Kanama olduğunda doktorlar fitil olarak kullanılmasını öneriyor ağızdan yan etkisi çok olduğu için. Aylarca kullanan biri olarak bildiğimi aktarıyorum. En basiti eczaneye bile sorsanız yazdıklarımı söyleyecekler ki öyle. Sizde düzgün okumayı denerseniz anlarsanız belki.
Binnur-cam Meloss22 progestan hap olarakta fitil olarakta ayni ilac doktorlar neye gore fitil neye gore ağızdan alin diyolar bilmiyorum .. Ben fitil olarak kullanıyorum günde 2 tane vajinada kuruluk harici bi sıkıntı çıkarmadı kurulukta cok enteresan akintim var aslinda ama fitil yaparken elimi islatmadan yaparsam zorlaniyorum benim gibi sıkıntı yaşayan varmı ??
Meloss22 Binnur-cam evett sanirim duruma gore cunku benim keseme zarar vermemisti kanamam rahim agzinda birikmis akmissti bu yuzden agizdan verdi herhalde bende cok bilmiyorum alttan da alindigi bile burda okudum bende 🙏
AyEmGul Binnur-cam ben de alttan alıyorum. Evet, ıslatmasam kuru olduğu için zor itiyorum ilacı içeriye. Benim de akıntım oluyor hatta her gün iç çamaşırı değiştiriyorum ve normal diye biliyorum o akıntının olması.