Adetimin 12. Günü yumurtlama akıntısı gördüm şeffaf ve öğünleri değerlendirdim 12-14-16 -21 günleri değerlendirdim adet günüm normalde 6 Kasım adetim gelmedi bugün sabah kalktım hafif kaşık agrim oldu lavaboya kostüm geldi galiba dedim bir baktım yine çok az şeffaf akıntım geldi yumurtlama akintisi gibi ne yaapyim bilmiyorum bekliyorum sizler böyle bir durumla karsilastinizmi?