zty0206 Kızlar gece beyin emarı çekinmeye gidicem ama korkuyorum o makinaya komple mi giriyoruz yoksa sadece kafam mı giricek
Dorukkusumm zty0206 ilaçlı mr ise evet 15 dk kadar normal sonra cıkartıyorlar ilacı verip tekrar sokuyorlar cihaza, beline kadar giriyorsun hemen hemen yani benimki öyleydi.. Eline bir buton veriyorlar cok darlandığında bastığın zaman cıkartıyorlar hemen canım. Benimde yaklaşık 40 dk sürmüştü sürekli okudum kendimi sakinleştirmeye çalıştım 🤦🏼
Portakalcicegi zty0206 bende beyin için girmiştim canım neden bilmem ama beni komple soktular kafamı kafes gibi birseye sıkıştırdılar kıpırdamiyim diye 😊 ilk odaya girdim bende sen gibi korkuyordum yok dedim ben buna asla girmem tövbe yarabbim mezar gibi 😃 sonra hemşire elinde buton olacak zaten bir sey olursa basarsın makina anında duracak özelde girmiştim 500 TL verdin gitmezsen paran boşa gidecek falan vs vs beni sakinleştirdi sonra yallah cihaza 😃😃 bildiğim tüm duaları okudum içerde😃 gözünü asla açma dedi ama o öyle dedi ya durmadan gözümü açasım geldi 😀 sürekli kendimi telkin ettim bitti bittti bitti sakın baska butona sakın basma diye diye bitti 😊 aslında hiç korkulacak birşey yokk insan kendi kendini korkutuyorr inan saçma sapan seyler düşünmüşüm kendi kendime heyecan yaratmışm 😀
minik_koala_ve_annesi zty0206 kafan giriyor canim ama basina boyle kafes gibi bir aparat koyuyorlar cekim icin
zty0206 Sinemsa 45 dk sürüyor dediler bende böyle dar bir alanda bunalan bir insanım nasıl dururum bilmiyorum
Sinemsa zty0206 hamileyken ilaçlı emar kesinlikle önerilmiyor. Ben yalnızca kafadan girmiştim doktor başka bir talepte bulunmadıysa dediğim gibi oluyor en fazla göğüs kısmına kadar giriyorsun. Ama dediğim gibi hamileyken kesinlikle ilaçlı emar olmuyor
zty0206 Dorukkusumm ya ben bide gribim zaten burnum felan da tıkalı dar alanda da zaten daralıyorum naparım bilmiyorum
zty0206 Portakalcicegi 😀😀😀😀 ya inşallah bende kolayla girer çıkarım ya ben normalde de dar bir alanda durmayı sevmem bunalırım çok tedirgin oldum
Nursl7 @zty0206 45 dakikalık emar ilaçlı emar oluyor bende çektirdim çok gözetim altındayım 7 yıldır beynimde kist olduğu için ilk 15 20 dakika normal emar çekiliyor ondan sonra ilaç verilip 15 20 dakika da ilaçlı emar çekiliyor ben çektirdiğimde belime kadar almışlardı makineye
Portakalcicegi zty0206 boşver hiç düşünme insan düşündükçe daha fazla felaket senaryoları yazıyor hiç gerek yok kapat gözlerini ve akışına bırak 😀 bende sevmem asla kapalı alanı daralırım bunalırım panik olurum yani ama bir sekilde girip çıkıyorsun yaa 😊 elinde buton var en kötü ihtimalle onu düşün