Of burayı okuyunca kendimi iyi hissettim. 27. Haftaya başlıyorum, ikiz gebeyim. Son iki haftadır o kadar arttı ki iştahım. Şu an hayatımdaki tek eğlence yemek yemek. Hazırlamaya filan da üşenmiyorum hiç. Eskiden canım bi şey çekse üşeniyodum şu an o yemeği yerken alacağım keyfi düşündükçe asla üşenmiyorum :( her şeyin tadı çoook lezzetli geliyo, porsiyonlar yetmiyo off