Rmysa0308 Karnımın indiğini nasıl anlayabilirim..38. Haftama girdim sanki nefes almam falan rahatladı karnım indi gibi..Doğum yakın mi sizce.sadece yalancı sancılarım var suanlik
Arife2736 Rmysa0308 baktığın zaman belli oluyor karın düşmesi hayırlı doğumlarımız olsun benimde sancılarım var birde baş ağrısı ve mide bulantısı hiç geçmiyor sizde durum nasil
tubasd Rmysa0308 elinizi karnınızı bitimine koyun böyle 4 parmak falan sigiyormu boşluk varmı hissedersiniz
Rmysa0308 Arife2736 bas agrim var mide bulantısı yok ama..ara sıra kasik sancım oluyo dün de bel agrim oldu
tubasd Arife2736 yalancı sancı bendede var 2 3 gündür ve bugün midem çok bulanıyor istifra ettim zor birşeyler yiyorum baş ağrısını açlıktan diye düşünüyorum
Aysesertan Benim 38.5 di doğum yaptığımda aynı şekil kasık ağrısı baş ağrısı vardı birde bir süre sonra sızıntı şeklinde suyum gelmeye başlamıştı
Arife2736 tubasd benim sancılarım çıkıyor yemek yiyorum ama kusamiyorum ben hamileliğim boyunca hiç kusmadim boş bulantı çekiyorum tansiyonum sorunum var ondan diye düşündüm ama tansiyonum da normal yarın randevum var bakalım doktora sorucam
Arife2736 tubasd aynen çok zor doktordan geldim hiç bişi demedi valla ilaç verdi yolladı doğuma kadar olurmuş
tubasd Arife2736 sanciniz çıktımı orda bende çok sık kasılmalar oluyor ama hissedilen bariz bir sancı yok
Arife2736 tubasd hafif sancılar var dedi doktor adet sancısı gibi çekiyorum zaten ara ara vuruyor kendim hissediyorum ins açılma falan da olursa normal dogururm