Kızlar doktorum sezeryandan 3 hafta sonra gel kontrol edicem dedi ne yapacak ki birisi şuan sadece dikişini kontrol eder 40ında gittiğinde aşağıdan bakıyo smear testi alıyo dedi ya varmı böyle bişey ben alttan muayene olmak istemiyorum çatı muayenesinde zorlandım alttan muayeneden korkuyorum ya ne yapcam ben