Guldenizcelik Kızım oluyo bugün öğrendim ve çok mutluyum sizlerlede paylaşmak istedim kız diyenler bildi ❤️🧿🙏🏻
Ayezhanim Guldenizcelik canım rabbim sana bağışlasın Saliha evlat olur inşallah çok şanslısın kız evlat insana arkadaş ,dost ,sırdaş ……💕🎀
Elveda96 Guldenizcelik kaç haftalık öğrendiniz acaba bende 13+4 te kız denildi ama emin olamadık bidahaki gitmemde net söyleyebilirim dedi
Guldenizcelik 14 hafta 1 gün bugün öğrendim güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok minnak ken daha keseden @Zey-neppp hanım kız demişti diğerleri erkek demişti 😀
Mrymbas @Zey-neppp [https://mutluresim.com/images/2022/11/07/Nf7zl.jpg](https://) Bizede tahminde bulunur musunuz 😊 burda 13+2 haftalık şuan 17+1 iz 😍
Zey-neppp Mrymbas Bebeto1 imos4343 Canlarım ben 6 7 8 haftalık halinden anlıyorum büyüdüğünde anlamam kusura bakmayın ☺️
Saasgjfdh Zey-neppp yaaaaa inşallah bir oğlum var kızım da olursa çok mutlu olurum. Sağlıklı sıhhatli doğsun da. Çok teşekkür ederim öğrendiğimde yazacağım size ❤️❤️❤️