Merhaba güzeller annelerrr🌸
16 gün önce sezeryan doğum yaptım kesi yerinin 3 parmak üstünde(sağ tarafta) elimle bastırınca hissetiğim sert bir doku var duvar gibi yatay şekilde sizinde başınıza böyle birşey geldi mi çok korkuyorum. Birazdan doktora gideceğim yinede yazmak istedim