Kizlar 1 haftadan fazladır basım çok ağrıyor sanki gözlerim yerinden fırlayacak gibi . Göğüslerim şişmiş durum da taş gibiler agriyorlar . Basım ağrısına dayanamıyorum . 4.5 gün önce kan verdim negatif çıktı .
Doktor belki daha yeni olduğu için çıkmamıştır.
10 gün sonra bir daha kan vermemi söyledi.
Temmmuz ayın da kimyasal gebelik geçirdim.
Ondan korkuyorum acaba kimyasal gebelik mi
Normal hamilelikte başınız bu kadar agridimi ya ?