81esra Merhaba hanımlar ben 6+3 haftalık hamileyim ve beta hcg değerim 3875,54 değerim yüksek oldugundan etrafımdakiler ikiz olabileceğini söyledi ama bende tek kese gözüktü sizinde değeri böyle olupta sonucunu öğrenen varmı?🍀❣️
YaseminBatrk 81esra ben uygulamaya gore doktora gittiğimde 6+4 günlüktü 9800 kusurluydu. Sadece kese göründü bebek gorunmemisti. Şimdi 8+1 günlüğüm carsmaba randevum var bakalım bebiş nasılmış heyecanlıyım
Mer93 81esra betadan değil de ultrasondan anlaşılır herkesin farklıdır betası ayrıca yüksek de değil değeriniz ben tam 5 haftalık 5100 öğrendim sizinki normal değer yüksek değil zaten tek gördüyseniz de tektir
81esra YaseminBatrk kalp atışını dinlemek için gittim ama sadece keseyi gördük iki hafta sonra gidip duyucam inşallah 🙏🏻❣️
81esra Mer93 yorumunuz için teşekkürler bakalım bende iki hafta sonra gidip kalp sesini duyucam inşallah ❣️
melegimhosgeldin1 81esra 5+4 de 15 bindi Başkada baktirmadim sağlıklı gebelik dedi doktor gittiğimde direk kesen görünüyordu kalp atisinida 6+5 de duydum şükür şuan 7+4 üz
melikedelibas @81esra Aminn ben yolun yarısına geldim şükür umarım sonunu görurüz hayırlisiyla saglikla sihhatle hepimiz evlatlarimizi kucaklarimiza alalim ❤🤲