Dkblz benim doğum öncesi korkum yok yani ne zaman doguracagimi bilsem doğumdan bir gün önce çağırırım 🤣 dogum sonrasi ben toparlanana kadar bebişe bakarlar önemli olan bu 2 hafta olacak cuma günü randevum var merakla bekliyorum bebişim kac kilo olmuş son durum ne diye ama hiç sancim ağrım yok büyük ihtimal nst yine tertemiz çıkar 🤣