bişey söylimmi, ben bat,ıma 5 gün kala normal 10 tllik kaset testi yapmıştım hafif çizgi görmüştüm, çokta önemsemedim hani erken gebelik testi değil test bozuktur diye. adetim 6 gün gecikince erken gebelik testini 120 tlye almıştım hiç çizgi yoktu, gittim yine 10 liralık normal kaset testi yaptım iki çizginin rengide aynıydı. ondan sonra anladımki tamamen para tuzağıymış. o erken gebelik testine hiç güvenmiyorum artık. diyeceğim şu ki inşallah erken testlerden değildir, normaller daha sağlıklı