Zeynepzeynepm Ben 7 haftalık hamileyim dün kahverengi lekenme oldu snra açık pembe gelmeye başladı ama hiç ağrım yok , bugün doktora gittim kanama görünmüyor ama fitil verdi , PROGESTAN VERDİ, sizde yaşadınızmı geçtimi
Citlembikk Zeynepzeynepm ben yaşadım 8.haftada aynı şekilde oldu peçeteye geliyordu iç çamaşırıma bulaşmıyordu korkttum doktora gittim hafif kanama alanı oluşmuş ama düşük tehlikesi yok demişti iki gün öyle sürdü progestan içmeye başlamıştım bir hafta kullandım zaten birdaha gelmedi çok şükür bir hafta sonra gittiğimde kanama alanım da bitmişti
umena Zeynepzeynepm benimde kiraz büyüklüğünde kırmızı leke vardı iç çamasırımda, 8 haftanın basıydı, sonra erkek doktor olduğu icin vajinal ultrason bakılmasını istemedim (şehir dışındaydık başka doktor yoktu) progestan yazdı İstanbul’a gelince doktoruma gittim o da bebişin plesenta arkasına yerleştiği için kanama olduğunu ara ara olabileceğini söylemişti yani düsük tehlikesi falan değilmiş yine de ben baya yatmıştım o doktora gidene kadar buarada lekeyi gördüm başladım ilaca hemen kesildi
nergis_a Zeynepzeynepm canim ben 14+1 oldum hala kullaniyorum benim kanamamda yoktu dusuklerimden dolayi verdi progestani kullan dinlen bolbol sirt ustu yat iyi gelecektir
323832 Zeynepzeynepm benimde 7.haftamda lekelenme tarzında pembe kanamam geldi peceteye sildigimde doktora gittim kese etrafinda kanama alani vardi doktor onlem amacli hastaneye yatirdi pruloton igne ve progestan hap kullandim 1 hafta sonra gecti bir sorun kalmamisti progestana hala devam ediyorum 16 haftalik olduk
kaderbylozturk Zeynepzeynepm benımde olmustu doktor progestan verdı bırde yatmamı soylemıstı hemen kestı zaten bir sorun olmadı sanırım o haftalarda herkezın oluyor asagınyukwrı
umena Zeynepzeynepm hemen o gün kesmişti ertesi gün kahverengi leke geldi sadece kahverengi de zaten eski kan olduğu icin korkmadım sonradan da gelmemişti
Zeynepzeynepm kaderbylozturk bende sürekli yatıyorum iki taraftanda baktı kanama görünmedi yinede verdi bakalım Allah evlatlarımızı kucagımıza almayı nasip etsin 🥺🤲🏻
edanurkocc Bugün bende aynı şikayette gittim kanamam var açık renkte pembemsi. Fitil verdi onu kullanıyorum henüz daha 3-4 haftalık hamileyim yolun başındayım. Düşük tehlikem var, fitil kullanmaya başladım , inşallah kanamam geçer tek duam o,
Karman34 Zeynepzeynepm canım mümkün olduğunca yat dinlen kalkma bacaklarını yüksek bir yere koy o şekilde yat en azından kanaman bitene kadar yemeği bile annen kayınvaliden yakınındaysa sana destek olsun inşallah tez zamanda geçer gider 🙏🏻