Sırt üstü yatmadığını sürece çok sıkıntı yok,zaten sırt ustu ıstesem de yatamıyorum.Nst de bıle yan dönuyorum sırt ustu nefesım sıkışıyo diye.
Doktorum son haftalarıma kadar soluna yat demedi, 37. Haftamdayım haftaya doğumum var gectıgımız cuma gunu kontrolumde artık mumkun oldugunca soluna yatmaya calıs dedı, illa sadece soluna dönüp yatcaksın sakın sağa yatma gıbı bısey yok. Bazıları korkutuyor burada bırbırını