MMerviiss43 dakika önce
Kızlar oğlumda kasık fıtığı çıkmıştı 30 gunlukken dr 3 aylıkken gel cok ağlarsa paranoxs vsr demişti bunu diyen doc bu arada yani güvenilir bi dr. Geçenlerde çok ağladı gazdan baktim biraz uzamış tesislerinin içine doğru ağlarken içine doğru giriyor şehir dışındayım napswm bilemedim 3 gün sonra kendi evime gideceğim bu normal mi kakasını yapıyor yapmazsa sorun demişti boğulma olabilir demişti