Deletedmom_85 femme Evet kuzuucum regl geçerse yaparım testi boşuna ümit bağlamayayım dedim. En Fazla adet günümden bir gün önce falan ovulasyon testi yaparım güya çift çizgi çıkıyormuş ya o da merakımdan 😅 Sen ne zaman yapacaksın? Ve bat ne zaman?
Ayezhanim femme klomen+ovitrelle catlatama ignesinin 11. Günü sabah test yaptım negatif 😔14. Günu bekle öncesi erken diyorlar bakalım ama adet sancım var ümidim yok muhtemelen bu ay yola devam edemeyecem bat:10 Kasım
femme Deletedmom_85 o olayı bende merak edıyorum 9 u normalde adet günüm denicem evde birsürü var :D Bu aydan snakı bıraz ümitliyim ama hıc bır belırtım yok :D dun gündüz ıkı kere sağ kasıgıma batmalar oldu 5 sn gectı , yanı olsaydı sımdıye kadar bı belırtı olurdu herhalde dımı
femme Ayezhanim eger 14. gün deniyorsa bence umut vardır , sende umudunu kaybetme :) benımde 9 ama hıc bısı yok .sss dün sadece 5 sn ye kadar 2 kere ara ara sağ kasığıma agrı gırdı, ama onuda gebelık belırtısı sayılırmı bılmıyorum,
Deletedmom_85 femme olsun öyle düşünme sakın. Kimi insan da hiç belirti olmuyor diyorlar. Hiç denemedin mi Femara falan?
Ayezhanim femme bilmiyorum canım inşallah öyledir ama inanılmaz sancım var yani sokulme öncesi ağrı yaşarsın ya ondan işte her dakika WC ye gidiyorum
Ayezhanim femme bilmiyorum canım inşallah öyledir ama inanılmaz sancım var yani sokulme öncesi ağrı yaşarsın ya ondan işte her dakika WC ye gidiyorum
femme Ayezhanim heee orasını bılemıyorum ben hıc catlama ıgnesı vs olmadım ılac etkısımı dıcem o yuzden bılmedıgım bısı kafanızı karısmayayım, sadece 3 gun daha var bekleyın :) bende test yapmak ıstıyorum delı gıbı hemde ama dıyorum daha 3 gun var nereye test yapıyorsun varsa bıle cıkmaz
femme Deletedmom_85 yok ben hıc kullanmadım ılaç ıgne falan, sadece gecen ay rahım fılmı cekıldım ya ondan herhalde umıtlıyım, delı gıbı test yapmak ıstıyorum ama dıyorum nererey yapıyorsun daha 3 gun var
Ayezhanim femme çıkabilir canım sen de bir dene istersen ben ignesin etkisini değil mi ondan muzdaribim senin varsa çıkabilir kanımca ,inşallah vardır bebişin canım
Yenianne66 femme benim bat 12 iki defa duramayıp test yapan ben negatif sonuç alan ben 😂😂 hep içim de biri dürtüyor ama ne yapaiiiiiim.
Aselyusra femme bence yapmayın adet olmak negatif sonuç almak kadar üzmüyor insanı. Dün ne kadar mutlu ve umutluydum bugün ağlamaktan gözlerim şişti. Daha adete var. Ama sonuç kesn çünkü aşılama üzerinden 13 gün geçti
femme Ayezhanim ayyy ınsallah ama cok fazla su ıcıyorum gunduzlerı ondan deevamlı tuvalete gıdıyorum, en ıyısı aksam eve gıderken alayım sabah yapayım ılk ıdrar daha ıyı dıyorlar
femme Deletedmom_85 cok su ıcıyorum gun ıcınde ondan devamlı lavobadayım, en ıyısı dıyourum akşam cıkarken alıyım sabah ılk ıdrarla denesem daha dogru dımı, bıde erken gebelık testı mı yoksa kaset mı alayımyıım valla ıyıce aklıma da yer ettı yapıcam sabah
femme Ayezhanim aklıma yer ettı ıyıce aksam eczaneye yetısırsem alıcam korkuyorum da .ss nese allah buyuktur , bu ay cok dua ettım bakalım :)
Deletedmom_85 femme erken gebelik alırsan varsa kesin çıkar diye tahmin ediyorum. Geç döllenme değilse eğer Kaset testte de çoooook silik çıkar. Evet sabah ilk idrarla yap canım❤️
femme Deletedmom_85 teşekkür ederım , bıde bışı sorcam sız bu ovitrelle ılacı kullanımı ıle takıbınızı nerede hangı hastanede yaptırıyorsunuz, olmaz ıse bu ay bende düşüyorum da
Deletedmom_85 femme canım ben özel kliniğe gidiyorum. devlet falan da yapar diye düşünüyorum. Ama doktoru ikna etmek biraz önemli her doktor da yapmıyor gerçi uzun zamandır deniyosunuz sizde bence verir talep edersen. Bak Mesela benim normal her insan gibi bir yumurtam gelişirdi. İlacı bes gün kullanmama rağmen üstelik günde bir tane. 7 tane yumurta olgunlaştı. Bu demek oluyor ki gebe kalma şansı 7 yumurta da daha fazla. Doktorum öyke söyledi Mesela bazıları günde iki tane alıyor. 10 gün bir hafta boyunca içiyor Bende günde tek dozla etki etti belki sende de eder. Denemelisin mutlaka inşallah şifa olur. Bende heyecanla bekliyorum 😔