Mervekstk doğuma bile uçukla girdim 🙈 krem vs kullanmadım kullanmanı da tavsiye etmem ağız için yara da bu gebeliğimde yaşadım aft kremi de kullanmadım. Doktorum bebeği doğunca kucağıma verdi öpme dedi sadece o kadar bi sakıncası yok öpme ile tehlikeli sadece canım :)