Aysee95 Merhaba kızlar ben 16+6 haftalık ikizlerime hamileyim bi ara cok net hissediyodum simdi hafif hafif hissediyorum korkuyorum normal mi sizce yarın kontrolüm var biraz korkuyorum acıkcası bilgilendirirseniz sevinirim
Aysee95 _almirasmom 3. Gebeliğim ama iki kez kaybım olduğu için içimdeki korku gitmiyo bide hissetmeye başlamıştım o yüzden hep bekliyorum ne zaman hareket ederler diye