melegimhosgeldin1 Kizlar 7+4 haftalıgiz. Dün Yanlislikla Ağaç dalı geldi göbek deliğine bı sure acıdı sonra geçti ama Bebeğime bı zararı olurmu😥
Gamzeerdgn melegimhosgeldin1 hayır kanama ve lekelenme yoksa sorun yok bebegı ztn ıcınde bulunduğu sıvı koruyor karnım defalarca kapı koluna carpmıstır çok sukue sorun olmadı
Ormanmeyvelii melegimhosgeldin1 Trafik kazası geçirip bebeğine bir şey olmayan insanlar var bir dal parçasından hiçbir şey olmaz tabi kanaman vs yoksa
melegimhosgeldin1 Ormanmeyvelii hayır yok ama insan ister istemez tedirgin oluyo ki o nasip meselesi Herkeste aynı olmaz