Hem özel hem devlet takipliyim ben diyabetten dolayı. Devlet randevum vardı doktorum ameliyatta olduğu için başka bir doktor sanırım asistan baktı. Suyun fazla dedi. Şuan 30 haftalığım iki hafta sonra nstye gelmen gerekiyor dedi. Korktum açıkçası. Çok korkulacak kadar fazla değil ama yine de fazla dedi. Suyum çok olursa ne gibi olumsuzluklar olur ve nat için 32 erken mi sizce 😔