bilgegk Bende çift yumurta ikizlerime hamileyim, belki sizin kadar riskimiz yoktur ama şunu söyleyeceğim bende yapacağınız en güzel sey internete bakıp araştırma yapmamak ve kulaklarınızı sağa sola tüm olumsuzluklara tıkamak 😊 Rabbim size nasip etmiş ve yiyecek rızıkları varsa sağ salim kucağınıza alacaksınız zaten. Bana da çok şey söylendi. Yok ikizlerden birisi küçük kalır, ikizlerden birisinde kesin bir sorun olur birisi mutlaka hasta doğar, kesin küvezde kalacak başka şansın yokk, hatta yetmedi ikizi olan erken doğumla birisini kaybeden yakınlarının kötü hikayelerinden bile bahsedildi ama çok şükür şuan 31+4 teyizz elbette erken doğum riski hepimizde var ama kilolarıda boylarıda hep hem haftalarına hemde birbirlerine uyumlu gitti. Detaylıda da ikisinde de binlerce şükür sorun çıkmadı. Ben hep pozitiftim elimden geleni yaptım ve bıraktım hep birsey olmaz olmayacak olarak düşündüm Allah’a güvendim ve sonuc 😊 illaki ufak tefek sorunlar olacaktır bu tekte de çoğulda da aynı. Demem o kii ne internete ne de bir başkasına sorun. Hele internet felâket tellalı 😊 bünye sizin bünyeniz kimsenin kii size, siiznkide kimseye benzemeyebilir bu sizin hamileliğiniz 😊🥰🙏