Seda3309 merhaba benim de 36. Haftadan itibaren sizin gibi akıntım gelmişti ve günde bir kaç kez gelmeye başladı endişelendim 37. Haftamda çatı muayenesi var diye doktorumla iletişime geçmedim çatı muayenesinde açılmamın 4 cm olduğunu öğrenince hemen doğuma aldılar beni. Bildiğim kadarıyla bebek kanala baya yerleşmiş ve Rahmi temizliyor. Nişan diyen de var buna. Benim o jolemsi akıntıdan sonra adet sancıları gibi sancılar başlamıştı. Sizde takip edin kendinizi duruma göre doktorunuza bilgi verin. Benim doğum hikayemde o akıntı doğum belirtisiydi ama yanlış yönlendirmek istemem tabi