Canım geçmiş olsun, ben de suyumun azalmasından dolayı hastanede yatıyorum, her gün su gelişim de oluyo 5 haftadır.. doktorun evde yat dediyse ne ala, demekki bebişin suyu azalmamış.. ben az olduğu ve her gün gelmeye devam ettiği için burdayım, damardan antibiyotik tedavisi görüyorum.. sana tavsiyem bol sıvı al, ihtiyaç dışında kalkmamaya çalış, yardım edecek birilerini çağır yanına.. ben evde 2 hafta yattım ilk etapta, ama bebeğin su miktarı tehlikeye girdiği için doktorum evde kalmamın riskli olduğunu söyledi.. bugün 18. Günüm hastanede.. inşallah senin antibiyotik tedavin sonucunda su gelişin durur ve bu durumlara düşmezsin.. yat bol bol, sıkıcı oluyor evet ama emin ol hastane daha sıkıcı.. Rabbim yardımcın olsun