Anneler herzaman berirtmistim doktor nrkadar erkek olacak dediyse nedense inanmamıştım bugün detaylı vardı ve öğrendim kesin oğlum oluyo çok şükür Rabbım sağlık versin inşallah sağ salim kucaklarimiza alalim yavrularimizi bu aradı 2 kızım var buda 3 cu hersey yolunda hatta 1 hafta önde gidiyo dedi iri Bi cocuk dedi çok hareketli ondan rahatsızlık veriyo ayakları tam altta kafası göbeğimi sağ tarafında ve alt ve sağ tarafım çok agriyo ondan oluyo dedi