Habis07 Ezo55 canm bende brakcam haftaya brak dedi banada bende clexane 0:6 kullanıyorum cogu kisi brakıyor dogumda kanama drumaz dye ama umarm bsey olmaz evet b kac arkadasma bsey olmadan dgum yaptılar
mel33 Arkadaşlar 12.haftama kadar ecopırın kullandım.12.haftam da kanama oldu 1 hafta bıraktım.sonra serklaj oldum 1 hafta da öyle bıraktım.sonra plt yani kanda pıhtılaşma en az 150 olması gerekiyorken benim 122 çıktı doktor yine kullanma dedi.yani yaklasık 24 gündür kullanmıyorum.bu perşembe kontrolüm var.acaba doktor ne diyecek.inşallah bebeklerimde bir sıkıntı yoktur