Kelebekk-0307 momgamze devlet hastanesinde Ali Erkan Nizam var çok çok iyi kızm ilk doğduğunda cok sıkıntı yaşadık bir kaç özele gittik 5 dk kontrol edip sorunlarımıza normal diyip gönderdiler hep sonra kendisine gittik 20 25 dk boyunca kızımı kontrol etti tüm şikayetleri anlattım dinledi baktı ve teşhis koydu 2 hafta sonrasinda kızım öyle huzurlu oldu ki sonrasinda da kendisiyle devam ettik hala çok ilgili değiştirmeyi hic düşünmüyoruz
Mhande Bende şurada bekliym🥰❤️ Himmet ozdemir de iyi diyorlar forum yasam hastanenesi 🌸 Ahmet yildizbakan Medical park hastahanesi 🌸
Mhande momgamze yok kuzu 1 kaybım var kürtaj oldum 1 adet gördüm Kasım 5 adet tarihim ama olmadım bugün gecikmenin 3. Gunu test yaptım negatif 😞