Semihagedik59 Arkadaşlar sütü yetmeyip az gelen hangi mamayi veriyorsunuz nasıl ilerliyorsun bu süreçte 🙏🙏🌸herkes mamaya cok ön yargılı bende cok isterim tabiki sütümü vereyim hemde herkesten cok..😔🐣❤️
Kelebekk-0307 Semihagedik59 bebek açsa başka alternatif yoksa bu ön yargı çok saçma değil mi tabii ki herkes ister kendi sütü yetsin bebegini o şekilde beslesin ama bazen olmuyor işte en ufak bir şey bile etkiliyor hem mama zehir değil ki keyfi vermiyorsunuz neticede biz özel mama kullanıyoruz o yüzden öneride bulunmam doğru olmaz ama özel mamaya geçmeden önce hipp ve aptamil kullandık
Erbe Semihagedik59 birde sole birşey var bebeğin kabul etcekmi mamayı benim bebeğim dört ay emdi üstüne hamile kaldım ve hiç bir mamayı kabul etmedi Aptamil veriyodum iciodu yarinsaat snra kusuyordu acillık oluyorduk serum yemeden kendini toplayamiyordu piyasadaki bütün mamaları aldık hiç biri olmadı doktoru ek gıdaya başlayın dedi böle olanda var yani
Semihagedik59 Kelebekk-0307 kesinlikle size katılıyorum ve mamaya karşı değilim iyiki var yaninanne sütünün alternatifi sonuçta süt olmayınca doyacak aç kalmayacak yani bu kadar ön yargi anneleri yetersiz hissettirmek üzücü çok gerçekten 😔