Hiç boşa para vermeyin, çatlak durumu tamamen genetik birşey. Eğer çatlak olmayacaksa 9 ay hıc bırsey surmeyın olmuyor, olacağı varsa ne surersenız surun illaki oluyor. Bununla ilgili çok fazla tıbbi araştırma yaptım.
Ben atopik ciltliyim,neredeyse egzamaya dönük kurulukta cildim, hep hamıle kalacagım zamanı dusunurdum ben mahvolurum, cıldım zaten kuru delı gıbı catlagım olucak dıye. Son haftamdayım hiç olmadı, annemde de olmamıs. Yani dediğim gibi tamamen genetik, sadece hafif geçirmek için bol bol su tüketin,sebze ağırlıklı beslenin.Doktorlar her zaman söylüyor cilt bakımı önce içerden başlar diye.