Esmgl 28-31 haftalarda bende de oldu doktoruma sordum bu haftalarda olur artık öyle ağrıların dedi şimdi 33 haftalığız şu anda göbek deliği ağrısı geçti bu seferde farklı ağrılar oluyor 😊çeşitli ağrılara alıştım gibi 😁 Allah sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺