Kdmla Merhaba hanımlar. Bi Kac gündür adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum. Dünden beride ayni şekilde ama bu sefer hem bacak hem de ara ara bele vuran ağrı var. Hamile olmasam adet olacam diyecen yani o derece. Acaba Boyle olupta doğumu başlayan var mi ?
egeninincisii Kdmla Doğum sancısı bu şekilde olur zaten. Düzenli aralıklarla geliyorsa doktora gitmelisiniz.
tubasd Kdmla bende bir kaç gündür bu şekilde yok ama bı düzen yok süreklilik yok o yüzden aldırış etmiyorum. Sizin düzenliyse ve sıklaştıysa Dr gidin
eyoli Kdmla bende bugün 38. Haftaya girdim iki gündür ara ara bana da adet olmuşum gibi bir ağrı girip duruyor
Kdmla egeninincisii Aynen canım Düzenli aralıklarla ağrı geliyor. Sabah 6 da baya şiddetli ağrı vardı sonra normal hafif ağrılarla kasılmalar devam etti. Daha doktora da gitmedim. Kararsiz kaldım.
Damlacaa 38+5 dün akşamdan beri aynıyım son iki saattir şiddetlendi , özellikle belden mahvediyor. Hakkımızda hayırlısı olsun canım kasilmalarin varsa say düzenli mi düzensiz mi diye
Kdmla Damlacaa Duzensiz oluyor ama dediginiz gibi agrilar mahvediyor. Sağlıkla kucagimiza alalım insaAllah