Prenses34_annesi Tanem-27 Allah’a şükürler olsun ki iyiyiz bebeğin durumu da iyi keyfi de kesinlikle yerindedir diye düşünüyorum çünkü belediyenin yapmaya usendigi asfalt gibi karnım yamuluyor ve çok kıpır kipirizdir kızçemle 26+4 🥰
180720 Zehra_2 ayyy ben çok inanmıştım kız çocuğum olacağına ama Allah gerçek aşkı tatmamı istedi sanırım 🥰 amiiinn Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin 💖
Esrass21 26+4 olduk cok sukur keyifciyiz cani ne zmn isterse kipir kipir kafasina gore takiliyor icerde 🥴bazen mesaneme baski yapiyor bazen kaburgama ama hep sag tarafima nedense 💙 cok az kaldi heycan da dorukta tabi gununuz yaklastikca 😁