lasi Kızlar hamileyken uçak yolculuğu yaptınız mı? haç haftalıktı. bir sıkıntı olur mu. Korkuyorum yardımm
Kucuk_melegim lasi ben 15 haftalıkken uçak seyahati yaptim belcikada Türkiye’ye hayatimda ilk defa uçağa bindim doktorumda izin verdi güzel geçti biraz korkunç ama
Dark lasi 17 ve 24 de yaptım. Doktorunuz risk görmüyorsa yapabilirsiniz. Sadece sürekli oturmak bunaltmisti beni
egeninincisii lasi İki hamileliğimde de o kadar uçak yolculuğu yaptım ki 🤭 nerdeyse her trimester uçak yolculuğum oldu. Bi sıkıntı olmadı şükür.
Hestiaa Ben bizzat kendim kullandım, bır sorun olmuyor ama son haftanızdaysanız ve stsres korku panık durumunuz varsa tabıkı bınmeyın.