kızlar benım bir kaybım var, fakat herhangi bir test yaptırmadım kan fıhtılaşmasıyla ilgili sadece önlem amaçlı bebek aspirini 100 mg kullanıyorum en basından berı suan 34 haftalık hamıleyim. doktorum 36 da bırakmamız gerektigni söyledi fakat ben bırakmaya korkuyorum, gecen gün kontrolde erken dogum olursa nabıcaz pekı dedim kullanırken bısey olmaz dedi neden ozaman 36. haftada bırakıyoruz bısey olmuyorsa acaba doktordan 36 veya 37 de bıraksam riske girmesek cocugu alalım ozaman sezaryanla desem kabul edermi korkuyorum acıkcası bırakmaya 🥺